עו"ד פיצוי לרוכב אופנוע

בכבישי ישראל מתרחשות, כדבר שבשגרה, תאונות אופנוע רבות, בדרגות חומרה משתנות, המצריכות התערבות מיידית של עו"ד פיצוי לרוכב אופנוע. לאור מורכבות התחום חשוב לקבל ייעוץ שוטף של עורך דין לתאונות אופנוע, שזהו תחום מומחיותו. זאת, מאחר ויש להתאים את אופן הטיפול בתיק למקרה הספציפי ולפעול בתבונה וביעילות. דביר לוין משרד עורכי דין ומגשרים הינו משרד וותיק המתמחה בדיני נזיקין וטיפול בתאונות דרכים מכל הסוגים. על מנת שלא לפגוע בסיכויי הצלחת התביעה חשוב לפנות אל משרד עו"ד פיצוי לרוכב אופנוע, בסמוך לקרות התאונה ולא לבזבז זמן יקר.

עורך דין לתאונות אופנוע

עורך דין פיצוי לרוכב אופנוע בעל מומחיות בתחום, יודע כי אחד הגורם העיקרי שמשפיע על סיכויי התביעה הוא שאלת הביטוח. מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, במקרה של תאונת אופנוע בגינה נגרמו נזקים פיזיים ו/או נפשיים, זכאי הנפגע להגיש תביעת פיצויים נגד החברה בה הוא מבוטח בביטוח חובה. עו"ד פיצוי לרוכב אופנוע גם בקיא בכך שעל פי הוראות החוק, לא נבחנת שאלת האשם בתאונה ולכן אין כל רלבנטיות לשאלה מי גרם להתרחשות התאונה.

עורך דין פיצוי לרוכב אופנוע

לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, מי שמעורב ונפגע בתאונה, זכאי לתבוע את ביטוח החובה שלו. כיום, הגורם המבטח העיקרי מולו מתנהל כל עורך דין לתאונות אופנוע הוא המאגר הישראלי לביטוחי רכב ("הפול") בע"מ, המבטחת בביטוח חובה את מרבית רוכבי האופנועים.

עורך דין פיצוי לרוכבי אופנוע

אם הנכם מחפשים עו"ד פיצוי לרוכב אופנוע, אל תהססו ופנו כעת אל דביר לוין משרד עורכי דין ומגשרים. כחלק מהשירות של צוות המשרד, עורך דין פיצוי לרוכב אופנוע מהימן ומקצועי, ילווה וינחה אתכם באופן צמוד בכל שלבי הטיפול בקבלת הפיצויים, כל מקרה לגופו. זאת, לרבות בירור מעמיק של נסיבות התאונה, פנייה אל החברה המבטחת, הגשת תביעה, ניהול ההליך המשפטי וקבלת מקסימום הפיצוי הכספי. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים הכי טובות של משרד עו"ד פיצוי לרוכב אופנוע איכותי ומוביל בתחום.