עורכי דין תאונות דרכים בתל אביב

תחום תאונות הדרכים ונזקי הגוף הנגרמים כתוצאה מהן, הוא תחום משפטי נרחב ומורכב. ככלל, חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים בא להבטיח שכל אדם שנפגע בתאונת דרכים יקבל פיצוי כספי עבור נזקי הגוף שנגרמו לו – בלי תלות בשאלת האשם.
בכל מקרה של תאונת דרכים יש לקבל מיד טיפול רפואי ולדאוג לתיעוד כמה שיותר מפורט (במידת האפשר כמובן):

  • מצילום מקום התאונה כולל כלי הרכב המעורבים, תנאי הכביש והסדרי התנועה.
  • תיעוד מפורט של התהליכים הרפואיים והבדיקות אותם עברתם
  • הוצאות כספיות והפסד ימי עבודה

כל אילו יעזרו לעו"ד תאונות דרכים אליו יש לפנות בהקדם האפשרי לקבלת סיוע משפטי.

לפנות אל המומחים

דביר – לוין – משרד עורכי דין ומגשרים הוא משרד עו"ד תאונת דרכים במרכז, הפועל מזה שנים רבות ומתמחה בטיפול מוצלח בתביעות נפגעי תאונת דרכים. צוות המשרד כולל עורכי דין תאונות דרכים בעלי ידע וניסיון רב, אשר יעמדו בצורה איתנה על מיצוי זכויותיכם ויעשו כל שביכולתם על מנת שתקבלו את הפיצוי המקסימלי, הראוי וההולם ביותר, בהתאם לנסיבות המקרה.
כביש נתיבי איילון בתל אביב

תאונות דרכים בתל אביב

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נפגעו בתל אביב 2019 כ 1230 אנשים בתאונות דרכים. ב 2018 דווח על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שהעיר מדורגת במקום ה 8 במדינת ישראל עם  5.3 תאונות ל 1000 נפש. נפגעים אילו כוללים הולכי רגל, רוכבי אופניים וכמובן נהגים ונוסעים בכלי רכב. מספר גבוהה זה של מעל 3.5 נפגעים בכל יום מיוחס למספר גורמים עיקריים : 

  • הסחות דעת בגלל בתעסקות עם טלפונים ניידים
  • נהגים ונוסעים ללא חגורת בטיחות
  • עליה משמעותית במספר רוכבי האופניים החשמליים למיניהם (כולל קוררינט חשמלי). נושא זה הינו בעייתי במיוחד והגידול בשימוש מעלה באופן טבעי גם את מעורבתם בתאונות. בית החולים איכילוב דיווח  שמא החלו מייזמי הקורקינטיים השיתופיים לפעול בגוש דן עלה מספר הנפגעים ב 30%. כאשר עיקרם של הנפגעים סובלים מנזקים אורטופדיים.
  • מזג האויר המהביל בחודשי הקיץ החמים
 

האם אני צריך עורך דין?

גם אם אתם לא בטוחים מי בדיוק אשם ואפילו לא שקלתם בכלל להתעסק בתביעה, כדאי להתייעץ עם עו"ד מומחה בתחום ולשמוע את חוות דעתו. תנו לבעל נסיון לשמוע את סיפור התאונה שלכם ולייעץ בהתאם לאפשרויות החוק כך שלפחות תדעו מה ניתן להשיג כפיצוי.

בהמשך ידריך אתכם המומחה בצעדים הבאים אותם עליכם לבצע ואת אילו שעליו לבצע מול הגורמים הנכונים בהתאם לפרטי המקרה. עורכי דין תאונות דרכים בתל אביב ובכל רחבי הארץ, יודעים את הפרוצדורות הנוגעות לניהול של תביעת פיצויים בין אם הגורם הנתבע הוא הביטוח הלאומי , חברות הביטוח או בתביעה אזרחית. 

 תאונת דרכים מוגדרת בחוק הפיצויים כ"מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה". הנפגע מהתאונה יכול להיות הנהג, נוסע ברכב או הולך רגל. פועל ישנם מקרים בהם קיימת מחלוקת האם התאונה נכנסת בגדר "תאונת דרכים" ומזכה בפיצוי וכי רק סוגי שימוש מסוימים שאדם עושה ברכבו, ייחשבו כתאונת דרכים.