רשלנות רפואית עו"ד

בכל שנה מגישים לערכאות המשפטיות אלפי תביעות רשלנות רפואית עו"ד רבים, נגד מוסדות רפואיים ורופאים. בהתאם, בכל הקשור לייצוג המשפטי בתיקי רשלנות רפואית עו"ד העוסקים בתחום מעניקים לו משנה תוקף ומשמעות רבה יותר.
עורך דין רשלנות רפואית ברמת גן וכן עורכי דין תביעות ביטוח בהם דביר – לוין – משרד עורכי דין ומגשרים מצוין ואיכותי, ערים לחשיבות האדירה שיש לתיקים אלה על חייו ועתידו של הנפגע ועושים כל שביכולתם על מנת לספק שירות מקצועי ויחס אנושי לקהל הלקוחות.

רשלנות רפואית – הגדרה

לגבי רשלנות רפואית עו"ד העוסקים בשוטף בתחום יידעו לומר כי מעשה או מחדל של צוות רפואי או של רופא, ייחשבו כרשלנות, אם ייקבע על ידי בית המשפט, כי לא נהגו במיומנות ו/או לא נקטו במידת הזהירות, שצוות רפואי או רופא סבירים ונבונים היו נוקטים באותן נסיבות וכי התנהגות זו הסבה נזק למטופל.

כחלק מתפקידו של עורך דין רשלנות רפואית ברמת גן או בכל עיר בארץ, במסגרת תביעת רשלנות רפואית יש להוכיח לבית המשפט שהצוות הרפואי או הרופא המטפל פעלו בצורה רשלנית. זאת, על ידי הוכחה של חובת זהירות מושגית וקונקרטית כלפי המטופל, הפרת החובה, הנזק שנגרם למטופל, ולהראות כי יש קשר סיבתי בין הפרת חובת הזהירות לבין הנזק למטופל.

דיני נזיקין

במשפט הישראלי, דיני נזיקין עוסקים במגוון סיטואציות בהן נגרם לאדם נזק – גוף או רכוש, בעקבות אירוע מסוים. כמעט כל משרד עורכי דין לתאונות דרכים מטפל בנוסף בתאונות עבודה, רשלנות לרבות רשלנות רפואית, תביעות ביטוח ותקיפה, שנכללים במסגרת דיני נזיקין.

לסיכום 
אם אתם חושדים כי נפגעתם בשל טיפול רפואי רשלני של איש צוות רפואי, חשוב לפנות בהקדם אל רשלנות רפואית עו"ד מומחה בתחום, על מנת לבחון ביסודיות את הזכאות לקבלת פיצוי כספי ולהעריך את סיכויי ההצלחה בתביעה. דביר – לוין – משרד עורכי דין ומגשרים מתמחים בדיני נזיקין וביטוח להם צוות עורכי דין תביעות ביטוח, משרד עורכי דין לתאונות דרכים ורשלנות רפואית ברמת גן.