פיצויים תאונת אופנוע

חוקי מדינת ישראל מחייבים את רוכבי האופנועים לרכוש ביטוח חובה, אשר נועד להגן עליהם במקרה של נזקי גוף ונפש, שנגרמו כתוצאה ממעורבות בתאונת דרכים. פיצויים תאונת אופנוע באים להחזיר את הנפגע, מבחינה כספית, למצב בו היה טרם התאונה ונקבעים על פי ראשי נזק, כגון אובדן השתכרות, כאב וסבל, גיל הנפגע, ימי אשפוז, הוצאות רפואיות, אחוזי נכות ועוד. פיצוי לרוכבי אופנוע ללא ביטוח, אפשרי רק במקרה שהגורם לתאונה הוא נהג אחר. לאור מורכבות הנושא, חשוב לקבל סיוע משפטי מגורם מקצועי. דביר לוין משרד עורכי דין ומגשרים הינו משרד מוביל בדיני נזיקין המתמחה בהגשת תביעות פיצויים תאונת אופנוע.

פיצוי לרוכבי אופנוע ללא ביטוח

לאור מגוון הסיכונים שיש ברכיבה על אופנועים וכמות התאונות, חברות הביטוח גובות עבור ביטוח חובה פרמיות גבוהות וישנם רוכבי אופנוע שנוסעים ללא ביטוח. המדובר בעבירה פלילית חמורה אשר שוללת מתן פיצוי לרוכבי אופנוע ללא ביטוח. עם זאת, פיצוי לרוכב אופנוע ללא ביטוח חובה אפשרי בסיטואציה בה מוכיחים שהאחריות להתרחשות התאונה נופלת על אדם אחר שהיה מעורב בתאונה.
כאשר מדובר בתאונה עצמית או כאשר רוכב האופנוע גרם לקרות התאונה, חשוב לדעת שלא יינתן פיצוי לרוכב אופנוע ללא ביטוח חובה. כלומר, רוכב האופנוע לא יפוצה על הנזקים שנגרמו לו ואף עשוי להיתבע בגין נזקים שנגרמו לצד שלישי. אולם, קבלת פיצויים תאונת אופנוע אפשרית באם אפשר להוכיח שהתאונה התרחשה כתוצאה מכתם שמן או בורות בכביש לדוגמה, במסגרת תביעת רשלנות נגד הרשות המקומית האחראית.

פיצוי לרוכב אופנוע ללא ביטוח חובה

לאור הסיכונים הגלומים ברכיבה על אופנוע, חשופים המשתמשים בהם למעורבות גדולה יותר בתאונות דרכים ועליהם להקפיד על שימוש באמצעי זהירות ומיגון, על מנת למזער את הסיכויים. במידה שאתם או היקרים לכם היו מעורבים בתאונה, תוכלו להגיש תביעה לקבלת פיצויים תאונת אופנוע, בהתאם לנסיבות המקרה. אנו מזמינים אתכם לפנות בכל שאלה אל דביר לוין משרד עורכי דין ומגשרים וליהנות משירות מקצועי ואדיב במיצוי מלוא זכויותיכם לרבות הגשת תביעת פיצויים תאונת אופנוע.