עו"ד תאונת אופנוע

דביר לוין - משרד עורכי דין

מעל 35 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים

+ 0
לקוחות מרוצים
0 +
זמינות 7\24
0 +
שנות ניסיון
0 %
מחויבות ללקוח

עו"ד תאונת אופנוע

דביר–לוין הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הוותיקים בישראל המתמחים בתאונות אופנועים מעל ל- 35 שנה

המשרד מנוהל על ידי עורך הדין יורם דביר ועו"ד יניב יוניק.

המשרד מתמחה בטיפול בתביעות של נזקי גוף כתוצאה מתאונות אופנוע, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, חשיפה לחומרים מסוכנים או מזיקים, ושאר תאונות ונזקים למיניהם, וכן במקרים מורכבים כמו תאונות דרכים ללא ביטוח ומחלות מקצוע.

המשרד פועל למען לקוחותיו ביעילות, מרץ והחלטיות החל מייעוץ ראשוני וליווי של נפגעי תאונות בהליכים מול המוסד לביטוח לאומי, דרך משא ומתן מול חברות הביטוח ועד הגשת תביעות לבתי המשפט וניהולן בכל הערכאות.

אנחנו, בדביר-לוין מייצגים כל לקוח במסירות ובנאמנות תוך בחירת הדרך היעילה ביותר שתשרת את האינטרסים שלו באופן המדויק, היעיל והמיטבי ביותר. 

קהל הלקוחות של המשרד גדול ומגוון, ולצד ייצוג של אנשים פרטיים שנפגעו בגופם או רכושם, המשרד מעניק שירות גם לחברות ביטוח ומוסדות גדולים – עובדה המעניקה לו פרספקטיבה רחבה והיכרות עמוקה עם כל רבדי הטיפול בלקוחותיו.

דביר - לוין משרד עורכי דין תאונות אופנוע

לייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות חייגו 03-562-2167 או מלאו פרטיכם בטופס ונחזור בהקדם

עו"ד תאונת אופנוע

הסטטיסטיקה מראה שרוכבי אופנועים וקטנועים חשופים הרבה יותר מנוסעי ונהגי רכב לתאונות דרכים וכי גם הפגיעות עצמן נוטות להיות קשות יותר ומתאפיינות הן בריבוי פגיעות ראש והן בריבוי פציעות אורתופדיות מורכבות. כדי להבין את ההבדל הרב בין אירוע תאונת דרכים בה מעורב רכב דו גלגלי ממונע ובין אירוע תאונה בה מעורב רכב רגיל, אפשר לקחת כדוגמה מקרה שגור של החלקה על כתם שמן. כשרכב מחליק על כתם שמן הוא עלול להתקשות בבלימה ולסטות מנתיבו, ובמקרים רבים כאלו הנהג והנוסעים אפילו לא יישרטו, בעוד שאופנוע המחליק על אותו כתם שמן בדיוק , פעמים רבות יתהפך ולרוכביו יגרמו חבלות קשות.

קשייהם המיוחדים של רוכבי האופנוע לתבוע פיצויים
לא זו בלבד שרוכבי רכב דו גלגלי ממונע חשופים יותר לפגיעות חמורות, פעמים גם בחזית המשפטית והביטוחית הם מוצאים את עצמם בעמדת נחיתות מול טענות חברות הביטוח כי אינם זכאים לפיצויים. לכאורה, כל נפגעי תאונות הדרכים נמצאים במעמד שווה שכן המחוקק יצר מנגנון של ביטוח חובה לפיו נפגעי תאונות הדרכים זכאים לפיצויים בלא קשר לשאלה מי אשם באירוע התאונה, ואף הקים "רשת ביטחון" לפיה גם חלק מהנפגעים, שנפגעו מרכב חסר ביטוח, יקבלו פיצויים. בפועל, מצבם של רוכבי האופנועים קשה ומורכב יותר.

רוכבי אופנוע רבים אינם טורחים לבטח את האופנועים שבבעלותם שכן פוליסות ביטוח החובה לאופנועים נוטות להיות יקרות יחסית. התוצאה המצערת הנה העובדה שלאופנועים רבים אין כלל ביטוח חובה או שקיים בטוח מוגבל המכסה רק נהיגת נהגים נקובים בשם, כך שבמקרים רבים הביטוח אינו מכסה את נהג האופנוע שאינו נקוב בפוליסה. כך גם ישנם מקרים רבים שרוכבי אופנוע מחזיקים רישיון נהיגה לאופנוע "קל" יותר ועל כן הפוליסה אינה מכסה את פציעתם בתאונה. שיעור הנפגעים 'חסרי הביטוח' מקרב נפגעי האופנועים והקטנועים גבוה יחסית. נכון שהמחוקק נתן דעתו למצב והקים את הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים, 'קרנית' לנפגעים שאינם מבוטחים, אבל גם הליך התביעה מול 'קרנית' אינו מועיל לנהג חסר ביטוח (אלא רק לנוסע או הולכי רגל) ועל כן תרופתו היחידה של הנהג הנה לנסות לתבוע פיצויים לפי פקודת הנזיקין מהנהג של הרכב הפוגע או גורמים אחרים האחראים לדעתו לאירוע התאונה.

טענה לנזק קודם
במקרה של פגיעה חוזרת (עניין לא נדיר כשמדובר בנפגעי תאונות אופנוע), חברות הביטוח ינסו לטעון  כי הירידה בתפקוד של הנפגע הנה תולדה של פגיעה קודמת, שבגינה רוכב האופנוע כבר זכה לפיצוי. לכן במקרים של תאונות אופנוע מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בטיפול גם בתביעות של תאונות אופנוע וגם בתביעות לפי דיני הנזיקין וביטוח, שצבר ניסיון רב בניהול תביעות וייצוג נפגעים בתאונות אופנוע.

למידע נוסף וייעוץ מקצועי עם עו"ד העוסק ומתמחה בנזקי גוף אתם מוזמנים לפנות למשרד עורכי הדין דביר-לוין | צרו קשר >

אופנוע בנסיעה על הכביש

כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין דביר לוין

יורם דביר ויניב יוניק
לייעוץ ללא התחייבות השאירו
פרטים ונחזור בהקדם:
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן