משרד עו"ד לתאונות דרכים

תאונות הדרכים במדינת ישראל הן מכת מדינה של ממש. מידי יום מתרחשות בכבישי הארץ תאונות דרכים רבות, הגובות מחיר כבד של חיי אדם – הרוגים ופצועים.
חשוב לדעת, כי כל תאונת דרכים, קלה כחמורה, דורשת התייחסות ופנייה מיידית אל עורכי דין לתאונות לצורך ייצוג בתאונת תחבורה. שכן, רוב תאונות הדרכים מסתכמות בפגיעות המסווגות כ'קלות', אולם מדובר בפגיעות הגורמות סבל רב אשר להן השלכות חמורות על תפקוד האדם שנפגע, מבחינה פיזית ונפשית, בעתיד.
דביר – לוין – משרד עורכי דין ומגשרים
, הוא משרד עו"ד לתאונות דרכים ותיק, מנוסה ומקצועי המתמחה במתן ייצוג בתאונת תחבורה זו או אחרת.

המצב המשפטי

תחום תאונות הדרכים בארץ מוסדר בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל”ה – 1975. החוק קובע כי נוסע, נהג או הולך רגל שהיו מעורבים בתאונת דרכים, זכאים לפיצוי כספי בגין הנזקים שנגרמו להם. מדובר בחוק סוציאלי שבא להגדיל את מעגל האנשים הזכאים לפיצוי באמצעות יישום העיקרון המשפטי של העדר אשם. כלומר, די בכך שלאדם נגרם נזק גוף בתאונת דרכים בכדי שתקום לו זכאות לקבלת פיצוי ואין רלוונטיות לשאלה מיהו האשם בתאונה. כך לדוגמה, גם מקרה של תאונה עצמית נחשב כתאונת דרכים המזכה בפיצוי. יחד עם זאת, עבור ראשי נזק מסוימים, הגביל המחוקק את גובה הפיצוי הכספי הניתן מכוח החוק.

זהו תחום משפטי סבוך ומורכב, המחייב ידע מקצועי ובקיאות רבה בחקיקה ובהלכות הפסיקה. לפיכך, מומלץ ביותר לשכור את שירותיו המשפטיים של דביר – לוין – משרד עורכי דין ומגשרים. זהו משרד עו"ד לתאונות דרכים מצוין, המעניק ייצוג בתאונות תחבורה. בדרך זו, תוכלו לקבל את הייעוץ המשפטי המתבקש והטוב ביותר בהתאם לנסיבות המקרה הספציפי.

תפקיד עורכי הדין

משרד עו"ד לתאונות דרכים מעסיק עורכי דין לתאונות, המעניקים ייצוג בתאונות תחבורה שונות וליווי משפטי שוטף ללקוחותיהם. כחלק מתפקידו, משרד עו"ד לתאונות דרכים בודק את מידת הנזק הנגרם, הנסיבות שהובילו לגרימת הנזק ומי הגורם שאחראי לו, במטרה להגיע אל חקר האמת ולתבוע את הגורמים הרלבנטיים.